Skip to main content

Breadcrumbs

Διήμερη εκδρομή σε Πόρτο Χέλι - Σπέτσες

25 Ιουνίου 2012

Ο Σύλλογος μας πραγματοποίησε διήμερη εκδρομή στα Πόρτο Χέλι και Σπέτσες στις 23 και 24 Ιουνίου 2012 σε συνεργασία με το πρακτορείο GEORGADAS – ACTION  TRAVEL.

Το πρωί του Σαββάτου 23/6 αναχωρήσαμε στις 07.15 από την Πλατεία Γεωργίου για Κόρινθο. Έγινε στάση για καφέ και συνεχίσαμε για την Αρχαία Επίδαυρο. Επισκεφτήκαμε  το θέατρο και το μουσείο. Σταματήσαμε για μπάνιο και φαγητό στην Κώστα και αργότερα φτάσαμε στο Πόρτο Χέλι όπου διανυκτερεύσαμε.

Την επομένη Κυριακή, μετά το πρωινό περίπου στις 09.30 πήραμε το καραβάκι  για τις Σπέτσες. Εκεί  παραμείναμε για 4 ώρες περίπου όπου θα είχαμε  την ευκαιρία να δούμε το σπίτι της Μπουμπουλίνας, τα αρχοντικά, τα γραφικά δρομάκια και να φάμε. Νωρίς το απόγευμα πήραμε το καραβάκι για επιστροφή στο Πόρτο Χέλι και κατόπιν αναχωρήσαμε για Πάτρα με μια στάση για καφέ στο Ναύπλιο, γεμάτοι με εικόνες ικανοποίηση από το υπέροχο Σαββατοκύριακο που περάσαμε.

Ενημερωθείτε ηλεκτρονικά για τα νέα μας.